Obóz już się bliża!

Obóz już się bliża!

piątek, 18 kwietnia 2014

Akcja zarobkowa

Czuwaj! 

Bardzo Was wszystkich przepraszam za zaistniały incydent z akcją zarobkową, pomyliły mi się dni - piątek z czwartkiem. Jest mi bardzo przykro z powodu mojej pomyłki. Wiem, jak bardzo chcieliście wszyscy brać udział w tym przedsięwzięciu - doceniam i zapamiętam.

Dziękuję jednak wszystkim, którzy po jednym telefonie natychmiast stawili się w czwartek w Intermarche. Dziękuję za szczere chęci, zapał do pracy, ambicję i motywację. 
Obiecuję, że zostanie Wam to wynagrodzone.
Zarobione pieniążki przeznaczymy na wspólnie wybrany cel. 
 
Wszystkich tych, którzy pisali mi, że bardzo chcą iść na akcję, ale nie byli przygotowani na taki obrót sprawy - bardzo, bardzo przepraszam. 
Obiecuję, że wkrótce zorganizuję Wam akcję zarobkową taką tylko dla Nas! :) 
Wtedy będziecie mieć jeszcze większe pole do popisu!


Ogromnie dziękuję rodzicom, szczególnie za wiadomość "Nie ma problemu, będą do 30 minut!". 
Bez Państwa pomocy i zaangażowania tak naprawdę nic by nie było. :)




Czuwaj!
dh. Maja

1 komentarz:

  1. druhno ja przyjdę na pewno na ognisko. zabieram tatę
    natalia

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz zaznaczcie "Anonimowy" - wtedy nie będziecie musieli się na nic niepotrzebnie logować. :)
Nie zapomnijcie, że po dodaniu komentarza należy się podpisać! :)