Obóz już się bliża!

Obóz już się bliża!

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Akcja zarobkowa

Ahoj, Dzielna Załogo!

Jak już wspomniałam Wam na zbiórce w piątek czeka nas PIERWSZA AKCJA ZAROBKOWA! 


  • CO? Akcja zarobkowa
  • NA CZYM TO POLEGA? Pakujemy chętnym ludziom zakupy i zbieramy pieniążki - wolne datki - do puszeczki
  • KIEDY? 18.03 (Wielki Piątek) 
  • GDZIE? Intermarche w Andrychowie, ul. Włókniarzy
  • O KTÓREJ GODZINIE? 14:00 - 17:00, zbiórka o 13:45 pod/w Intermarche
  • JAK SIĘ MAM ZGŁOSIĆ? Wystarczy, że napiszesz SMS o treści "Tak, będę + swoje imię" na numer 888 977 057.  Możecie także pisać w komentarzach, że będziecie :) - nie zapomnijcie się podpisać.888 977 057
  • CHCĘ JESZCZE O COŚ ZAPYTAĆ, CO MAM ZROBIĆ? Wszelkie pytania kierujemy na numer podany powyżej: piszemy SMS o każdej porze dnia i nocy, dzwonimy w godzinach wieczornych.  
  • Już wiem, że na Akcję idzie Emilka, a nie idzie Basia Sordyl - nie musicie już pisać SMS :)

 W tym tygodniu ze względu na Akcję Zarobkową i Święta nie ma zbiórki drużyny. 
Widzimy się dopiero w piątek po świętach!




! Osoby już zgłoszone na Akcję Zarobkową:
  1. Emilka Trojak
  2. Karinka Susfał
  3. Zuzia Pomietło
  4. Natalka Kolasa  
  5. Basia Smolec
  6. Sebastian nazwisko?
  7. Zuzia nazwisko?


 

3 komentarze:

  1. sebastian bizoń
    zuzia magiera
    prosze
    karinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga druhno Majo ja nie dam rady przyjść na zbiórkę w dniu 2 maja bo wyjeźdzam z rodziami do babci.Bardzo mi przykro :( :( :( :( :( ZuZia P

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz zaznaczcie "Anonimowy" - wtedy nie będziecie musieli się na nic niepotrzebnie logować. :)
Nie zapomnijcie, że po dodaniu komentarza należy się podpisać! :)