Obóz już się bliża!

Obóz już się bliża!

piątek, 11 kwietnia 2014

Kochani rodzice!

Dziękuję Wam, że posłaliście swoje dziecko właśnie do naszej drużyny na zbiórkę harcerską.

Rola drużynowej nie jest łatwym zadaniem. Drużynowy z jednej strony ma być najlepszym przyjacielem, ale także przewodnikiem i tym, co czasem okrzyczy, ale będzie chciał jak najlepiej dla swoich podopiecznych. Musi dbać, by wszystko przebiegało w jak najlepszym porządku, by najmniejszy szczegół nie został ominięty, by zapiąć wszystko na przysłowiowy 'ostatni guzik;. Jest to trudne zadanie, wymaga czasem nieprzespanych nocy nad wymyślaniem konspektu zbiórki, odłożenia swoich spraw prywatnych na bok. Jednak duma ze swoich harcerzy, uśmiech w reakcji na ich uśmiech, radość z ich radości - które są nieodłącznym elementami w roli drużynowego - są nie do opisania. Już dziś mogę się pochwalić słowami, które usłyszałam od jednego z harcerzy podczas świeczki kończącej zbiórkę: "Na dzisiejszej zbiórce bardzo mi się podobało, szczególnie gra - była najlepsza. I jak tak sobie myślę, to nic nie chciałbym tutaj zmieniać! Wodniacy są fajni, zostaję." 


Wiem, że obdarzyliście mnie wielkim kredytem zaufania, za co serdecznie dziękuję. W swoich obowiązkach postaram się nie zawieść i sprawić, by dzieci wracały do domu po zbiórce szczęśliwe i miały o czym opowiadać. Mam nadzieję, że będzie to najwspanialsza przygoda w życiu Waszych pociech, a my spróbujmy przez współpracę razem tego dokonać. :)

Wszystkie najważniejsze, bieżące informacje przekazałam dziś Harcerzom na karteczce - jeżeli jej Państwo nie dostaliście, proszę się o nie upomnieć swoim pociechom. :) Co do pozostałych informacji odsyłam do zakładki "Dla rodziców" - została ona stworzona specjalnie dla Was.

Bardzo chętnie odpowiem na wszystkie trapiące Państwa pytania. Numer kontaktowy znajduje się w zakładce "Kontakt". 


drużynowa,
sam. Maja Pawińska







3 komentarze:

  1. tak każdy wie że rola drużynowej nie jest łatwa ale druhna sobie poradzi ponieważ druhna jest najlepsza i niewiem jak reszta załogi ale ja bym nigdy nie chciała się roztać sie z druhna bo my wszyscy (tak mi się wydaje ) druhne kochamy i to najbardziej na świecie
    karinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak myślę i ty Karinko sobie poradzisz

      Usuń

Dodając komentarz zaznaczcie "Anonimowy" - wtedy nie będziecie musieli się na nic niepotrzebnie logować. :)
Nie zapomnijcie, że po dodaniu komentarza należy się podpisać! :)